خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت

شرایط ویژه خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت، کلیه نیروهای مسلح و زیر مجموعه بنیاد شهید، بنیاد جانبازان، صنایع دفاع، بازنشستگان نیروهای مسلخ و ...

قبل از خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت در مورد شرایط و خدمات آن بیشتر اشنا شوید،
یک نمونه از خدمات ویژه نیروهای مسلح، کارتی اعتباری می‌باشد که در قالب طرح حکمت، برای بازنشستگان و پرسنل آن نیرو فراهم آورده شده است. نام این کارت اعتباری «اتکا» یا «حکمت» می‌باشد. امروزه‌ باتوجه به بالا رفتن قیمت دوچرخه و وسایل نقلیه مانند موتور سیکلت، «خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت» مورد توجه دارندگان این کارت اعتباری قرار گرفته است. پرنسل و بازنشستگانی که کارت حکمت دارند می‌توانند کالاها و خدمات مد نظر خود را به صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند. ما‌ قصد داریم تا در این مقاله به موضوع «خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت» بپردازیم و موارد مرتبط به کارت اتکا‌ را بررسی نماییم؛ پس در ادامه همراه ما‌ باشید. 

ویژگی‌های حکمت کارت

مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با حکمت کارت وجود دارد، آن است که استفاده از آن، محدود به منطقه جغرافیایی نمی‌باشد. این بدان معناست که تمام دارندگان این کارت، در سرتاسر کشور، می‌توانند با تکمیل فرم درخواست، ثبت اطلاعات شخصی، بارگذاری مدارک درخواستی و دریافت کد رهگیری، سفارش خود را ثبت کنند. کالاهایی که می‌توان آن‌ها را با استفاده از حکمت کارت خریداری کرد عبارت‌اند از:

  • خرید گوشی با حکمت کارت
  • خرید لپ تاپ با حکمت کارت
  • خرید پی‌اس۴ با حکمت کارت
  • خرید تبلت با حکمت کارت
  • خرید هندزفری با حکمت کارت
  • خرید لوازم خانگی با حکمت کارت
  • خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت

حکمت کارت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

اگر قصد خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت را دارید، پیش از آن باید اطلاعاتی درباره این کارت به دست آورید؛ به عنوان نمونه ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کارت اتکا، به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در این قسمت به پاسخ این سوال می‌پردازیم:

  • حکمت کارت ویژه سپاه پاسداران
  • حکمت کارت برای نیروهای ارتش
  • حکمت ویژه نیروی انتظامی
  • حکمت کارت ویژه پرسنل راهنمایی و رانندگی
  • حکمت کارت ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح
  • حکمت کارت ویژه ایثارگران
  • حکمت کارت بنیاد شهید

 

میزان اعتبار حکمت کارت

اگر می‌خواهید سفارش خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت را ثبت کنید، باید نسبت به میزان اعتبار کارت خود اطلاعات داشته باشید. به طور خلاصه می‌توان گفت که اعتبار کارت اتکای هر فرد، نسبت به میزان پول دریافتی‌اش، متفاوت می‌باشد. از همین رو، لازم است تا قبل از اقدام به خرید اقلام گوناگون، از میزان اعتبار کارت خود اطلاع کافی داشته باشید. برای استعلام اعتبار کارت خود می‌توانید با مرکز ارتباط با مشتریان مرتبط با این کارت تماس حاصل فرموده و از آخرین وضعیت اعتبار کارت خود مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید شماره کارت حکمت خود را به شماره 100061915 ارسال کنید و میزان اعتبار خود را بسنجید. فقط نکته قابل توجه آن است که شماره تلفنی که با آن پیامک ارسال می‌کنید، باید به نام دارنده کارت باشد.

نکته: شما همچنین پس از تکمیل خرید خود و ثبت مدارک مورد نیاز در سایت، می‌توانید از آخرین اعتبار کارت خود مطلع شوید.

خرید اینترنتی با حکمت کارت

تعدادی از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین برای راحت‌تر کردن فرایند خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت راه اندازی شده‌اند. فرآیند خرید کالا با کارت حکمت، دقیقاً شبیه به خرید از فروشگاه‌‌های اینترنتی دیگر می‌باشد. البته اگر‌ که اطلاعات کافی درباره خرید کالا با حکمت کارت را ندارید، می‌توانید با شماره تلفن پشتیبان فروشگاه تماس حاصل فرمایید. فروشگاه‌های طرف قرارداد با کارت حکمت، امکان خرید غیرحضوری را هم فراهم کرده و شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و کالای خود را به صورت رایگان درب‌ منزل تحویل بگیرید.

مزایای خرید با حکمت کارت

خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت دارای مزایای گوناگونی است که عبارت‌اند از:

  • انجام مراحل به صورت انلاین و بدون نیاز به حضور شخص
  • ارسال به صورت رایگان درب منزل
  • ارسال پیامک مرحله به مرحله در پروسه خرید
  • ارسال کد رهگیری
  • امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش
  • وجود راهنمای تصویری و پشتیبان به صورت مرحله به مرحله در‌ پروسه خرید

جمع بندی

همانطور که ‌در متن بالا گفته شد، خرید دوچرخه و موتور سیکلت با حکمت کارت یکی‌ از سریع‌ترین و امن‌ترین روش‌ها برای دارندگان این کارت می‌باشد. حکمت کارت یکی از خدمات ویژه‌ای است که به پرسنل سازمان‌های دولتی، به خصوص نیروهای مسلح ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده از قیمت و کیفیت یک کالا، آن را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با کارت‌های حکمت، خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید.
شما می توانید در فروشگاه برادران بابایی ازخدمات خرید با حمکت کارت بهره مند شوید.

سوالات متداول

آیا امکان خرید اینترنتی موتور یا دوچرخه با حکمت کارت وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با کارت حکمت؛ محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

آیا اعتبار کارت حکمت برای همه پرسنل یکسان است؟

خیر، اعتبار‌ کارت هر فرد، باتوجه به میزان دریافتی، متفاوت‌ است.

مطالب مرتبط

فرهنگ کارت

خرید دوچرخه و موتورسیکلت با فرهنگ کارت

شرایط ویژه خرید دوچرخه و موتورسیکلت برای دارندگان فرهنگ کارت، علوم پزشکی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، بهزیستی، فرهنگیان و … طرح فرهنگ، یکی‌ از مهم‌ترین طرح‌ها برای

اشتراک گذاری مقاله

جهت مشاوره در خرید خود با ما تماس بگیرید.

فروشگاه موتورسیکلت و دوچرخه برادران بابایی
آدرس:
اصفهان خیابان اشرفی اصفهانی(کهندژ) حدفاصل پل هوایی شهدای سودان و میدان رهنان مقابل تقاطع نبش کوچه ۸۶

ساعات کار:
شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱

تماس مستقیم با واحد فروش:   09137122400

درباره

فروشگاه برادران بابایی با تجربه دو دهه سابقه فروش و خدمات فنی دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم یدکی/جانبی در شهر اصفهان (کهندژ) روشی مقرون به صرفه در پرداخت با هدف رضایت مشتریان را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات از جدیدترین محصولات، با ما در ارتباط باشید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
تمام حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه برادران بابایی است.1401©